Brev:
Hormonknopper - 3 mdr.
11. april 2009
Alder:
3 mdr.
Hormonknopper - 3 mdr.
Hej Helen.
Min søn har faktisk siden han blev født haft de har hvide hormonknopper og nogle af dem har nu været der i 3 ½ mdr. De sidste uger er der kommet flere i ansigtet, på armene og benene.
Hvor lang tid endnu vil han blive ved med at have dem?
De ligner de her små næsten "bumselignende hudorme".
Min SP siger hver gang jeg ser hende, at de burde være gået væk, men at de forsvinder om et par uger og det har så ikke holdt stik endnu.
Hilsen
Rikke