Brev:
Svamp? - 2 mdr.
8. april 2009
Alder:
2 mdr.
Svamp? - 2 mdr.
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar.
Min søn på 7 uger har fået nopret hud ved lysken og nu også ved numsehullet (små hvide knopper). Kan det være svamp?
Hvordan kommer vi af med det? Generer det min dreng?
Og tilsidst, hvordan skal jeg behandle det?
God påske
Hilsen Alfreds mor Julie