Brev:
Solcreme - 18 mdr.
5. april 2009
Alder:
18 mdr.
Solcreme - 18 mdr.
Hej Helen
Bare et par korte spørgsmål denne gang:
Ang solcreme: Hvilken faktor anbefaler du man bruger til børn på 1½ år? Normalt ville jeg have taget en faktor 30, men du har der lige været noget i medierne med at for høj faktor kunne resultere i D-vitamin mangel. Så er faktor 20 nok og er mærket Derma noget der kan anbefales?
Hvornår skal man begynde at smøre barnet ind - allerede nu eller først når de i vejrudsigten snakker om uv-indeks?
Med venlig hilsen
Anette