Brev:
Letmælk og sko
2. april 2009
Alder:
12 mdr.
Letmælk og sko
Hej Helen
Har lige to spørgsmål...
Vores dreng kravler af sted og rejser sig op af alt, hvornår skal han til at have sutsko på med lidt hold i og bløde sko?
Skal han have letmælk eller minimælk nu han er blevet et år, har læst begge ting?
Hilsen Linda