Brev:
Barnets hud
30. marts 2009
Alder:
3 mdr.
Barnets hud
Hej Helen
Ny i klubben:)
Jeg har en dreng på 3 måneder. Han har haft meget arp i hans første leve måneder. Jeg har fået rimlig bugt med det. Tættekammen har jeg brugt lidt men jeg synes den er for hård ved hans hovedbund.
Nu synes jeg han er meget tør i hovedbunden - det skaller lidt. Jeg er sikker på at dette ikke er arp. Jeg har brugt babyolie og jeg bader han i olie, men synes ikke dette har en effekt. Han har det ikke andre steder på kroppen. Har du et råd??