Brev:
Sut, mælk og søvn
28. marts 2009
Alder:
9 mdr.
Sut, mælk og søvn
Hej Helen
Så er nærmer Matthes sig de 9 mdr - uha tiden flyver :-)
Han er sund, rask og glad. 73 cm lang og 9,8 kg.
Har et par spørgsmål, jeg håber du måske kan hjælpe med
Hvor længe vil du anbefale at man bruger en sut før man køber nye? Matthes bruger ikke sine sutter meget, kun når han er træt eller ked - men alligevel holder de jo ikke evigt.
Jeg skolder dem ofte.
Nu når han bliver 9 mdr hvor meget mme siger man så de skal have? han får 2 flasker kl 20 og kl 23 af ca 200 ml.
og hvor meget af det samlede mælkeindtag skal være mme og hvor meget alm mælk.
Hvor meget kan jeg forvente han kan sove nu?
han er begyndt at vågne meget tidligt - kl lidt i seks.
han bliver puttet ved en 20 tiden og får 2-3 lurer om dagen. er det ok nu at forkorte han lurer om dagen til 1-1,1/2 time så han måske sover lidt længere om morgenen? altså er det ok at vække ham fra hans lur?
Han behver på intet tidspunkt at skulle tidligt op og i dp da både mig og faren har arb's tider der gør at vi godt kan aflevere ham ved en 9 tiden.
Han starter i dp på onsdag.
Med venlig hilsen
Lea