Brev:
Bad og tør hud
25. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Bad og tør hud
Hej Helen
Glædeligt forår :-)
Min datter får efterhånden et bad hver aften, det synes jeg hun trænger til!!
Men hun er begyndt at få lidt tør hud, selvom jeg bruger olie i badevandet.
Er det ok at bruge creme dagligt på de tørre steder eller er det bedst at huden klarer det selv?
Tak for en uundværlig brevkasse!!!
Julie