Brev:
Hæmorider og blodsprængninger
21. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Hæmorider og blodsprængninger
Hej Helen
Sidst i min graviditet fik jeg desværre nogle kraftige udvendige hæmorider. Efter fødslen fik jeg tildelt salve og stikpiller af barselsgangen. Stikpillerne brugte jeg en uge efter og salven bruger jeg stadig. Dog synes jeg ikke at der er nogen forandring og det er nu 16 dage siden jeg har født. Hvornår tror du jeg kan regne med at der sker noget? Kan lægen evt. skære dem væk?
Desuden fik jeg blodsprængninger på benene - går disse væk igen?
På forhånd tak for svar.