Brev:
Rugbrød, afføring og hysteri
4. marts 2009
Alder:
14 mdr.
Rugbrød, afføring og hysteri
Hej Helen,
Der kommer endnu en masse spørgsmål i mit hovede - og et af dem omhandler rugbrød - hvornår kan en 14-15 mdr gl gut spise "normalt" rugbrød? Han får stadig det mørke rugbrød eller bondebrød. Kernerne skal vi vel stadig undgå, ikke? Det samme gælder i lyst brød? Vi skal snart på ferie, hvor jeg ved, det kan blive en udfordring at sige at han ikke må få det hele endnu. Vi skal afsted med andre, der gerne vil forkæle ham...
Dernæst - er det normalt at hans afførring er konsistens a la kartoffelmos eller skal den være fast?
Jeg skrev tidligere til dig ang. hans gråd om aftenen ved sengetid - og vidste ikke om han blev en anelse "hysterisk" af og til - kan forstå at han slet ikke kender det begreb endnu - det er fortvivelse. Det har vi nu også handlet udfra indtil videre - men tænker, hvornår sådanne anfald normalt kommer - i 3 års alderen, eller?
Ja, blot et gæt...
Tak for din hjælp.
Venlig hilsen
fisken