Brev:
Vil kun sove udenfor og overgang til flaske
25. februar 2009
Alder:
5 mdr.
Vil kun sove udenfor og overgang til flaske
Hej Helen
Jeg har et par spørgsmål til dig ang at min datter på 5 mdr ikke vil sover andre steder om dagen end i sin barnevogn uden for.
Der har jeg så problemet, vi bor på 4 sal uden elevator så det er lidt umuligt for mig at skulle sætte en barnevogn derop.
Har desværre ikke råd til at købe en til så man evt havde 2.
Hun kan ligge inden for i ca en time før hun falder i søvn selvom jeg ved hun er træt.
Men ligger jeg hende så uden for går der ikke mere end 5-10 min før hun sover ??
Hun er også begyndt på modermælkserstatning for en lille uge siden, pga jeg næsten ikke har mere mælk tilbage og hun har fået tænder og bider ret meget fordi der ikke kommer noget ud hehe :)
Er det et meget stort tab for hende at hun ikke bliver ammet mere, ved at jeg savner det meget.
Men hun virker nu også ret ked af det og prøver tit at vende hovede efter mit bryst for at vise at hun godt vil ha mad fra mig.
Føler mig lidt som en dårlig mor, hvad skal jeg gøre når hun gør sådan og så blir ked af det over jeg ikke kan da der jo ikke er noget mælk længere?
Men udover det med savn på amning er hun begyndt at sove igennem om natten da hun bliver meget mere mæt at det andet og det er jo dejligt :-)
Med venlig hilsen
Christina