Brev:
Meget tør hud
25. februar 2009
Alder:
8 mdr.
Meget tør hud
Hej Helen
Mattthes har altid haft tør hud på kinderne, lårene og lidt på armene.
Det er ikke børneeksem, det har jeg fået tjekket.
Lige nu veksler jeg imellem cremer fra apoteket, føtex, repair og derma.
Men tænkte på om du måske kendte en super fed vidunder creme jeg kunne prøve? :-)
Han kommer maks i bad hver anden dag.
Er der andet vi kan gøre?
Han virker ikke generet af det endnu.
Med venlig hilsen
Lea