Brev:
Hovedpude? Nødder?
2. februar 2009
Alder:
14 mdr.
Hovedpude? Nødder?
Hej Helen.
Tak for dit svar, - vi forsøger os med stille og rolig fremgang.
Denne gang bare et kort spørgsmål. Hvornår er det ok at give barnet en hovedpude i sengen?
Min datter elsker at ligge på vores hovedpuder, når hun kommer ind i vores seng om morgenen, og lægger sig altid med hovedet oven på sit sovedyr, når hun sover. Derfor tror vi, at hun ville være glad for en hovedpude nu.
Hvad siger du?
Og så et spørgsmål til, - må hun få nødder af alle slags? Jeg er klar over risikoen for at hun kan få dem galt i halsen, men er der ellers nogle man fra- eller tilråder mere end andre af sådan allergimæssige hensyn (hun viser ikke tegn på allergi af nogen art)? Jeg tænker på om man uhæmmet kan give fx. blendede mandler i maden og den slags...
Det var det for nu.
Med venlig hilsen
S