Brev:
Søvn, tidsfornemmelse, afvænning af sut og flaske
28. januar 2009
Alder:
10 mdr.
Søvn, tidsfornemmelse, afvænning af sut og flaske
Hej Helen
Vores søn er 10 måneder og er begyndt at sove mindre uroligt. Han vågner dog stadig på bestemte tidspunkter om natten, ca. hver anden time hvor han græder hvis han ikke får sutten.
Har læst andre svar hvor at det kan være en vane for ham. Jeg synger, aer osv. men han græder bare mere og mere indtil han får sutten, hvorefter han sover med det samme.
Hvad skal jeg gøre når han græder mere og mere?
Har børn en tidsfornemmelse? Tænker på om han kan mærke at der er forskel på tre og seks timer når han er i dagpleje?
Hvornår er det bedst at vænne ham fra sut og sutteflaske?
Hilsen Linda