Brev:
Skærer tænder - 6 mdr.
18. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Skærer tænder - 6 mdr.
Hej Helen
Matthes er nu 6 mdr og 8 dage.
Vi har fået et lille problem som jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal takle.
Matthes er begyndt at skære tænder - det lyder skrækkeligt og tænker at det heller ikke er sundt for ham?
Han har 7 tænder så han kan give god lyd... :-(
Hvad kan jeg gøre for at få ham til at stoppe? eller skal jeg bare lade ham gøre det.
Kærligt Lea