Brev:
Når man overvejer nr. 2
10. januar 2009
Alder:
13 mdr.
Når man overvejer nr. 2
Hejsa Helen.
Min kæreste og jeg har en dejlig pige på 13½ mrd, og går så småt og overvejer hvornår vi skal have en nr. 2. Vi overvejer at starte til foråret med at prøve at blive gravid, og går alt efter planen vil vores datter så være 2-2½ år når lillebror/søster kommer.
Er der noget særligt vi skal være opmærksomme på når det gælder den alder og få en søskende?
Og jeg ved selvfølgelig at det er meget individuelt - men kan man godt sige at det bliver dobbelt så hårdt med to? Jeg er selvfølgelig nervøs for, om jeg vil have nok overskud til at være den bedste mor for dem begge to.
På forhånd tak:)