Mødregruppe for os med specielle behov ...

17. december 2008

Kategori:
Alder:
21 mdr.

Mødregruppe for os med specielle behov ...

Kære Helen,

Måske et spørgsmål ud over det du kan hjælpe med, men jeg skal jo starte et sted....

Jeg trænger sådan til at mødes med andre mødre der kæmper med børn der meget ofte er plaget af sygdom. Jeg synes simpelthen det er så svært at få livet til at hænge sammen, og jeg føler mig meget alene med mine problemer. Savner nogen at snakke med, høre hvad de gør, deres erfaringer, samt dele hvad jeg selv oplever. Tror tit at jeg føler mig mere usikker på mig selv, fordi jeg ikke ses med andre mødre. Jeg møder dem jo i vuggestuen, men det er ikke dér man får ...

Annonce

... snakket. Der afleverer og henter vi vores børn, og der er ikke lagt op til at danne relationer i de rammer, hvis du forstår. Det kommer nok mere når ungerne bliver ældre???

Jeg har heller ikke lyst til at flage med mine problemer over for alle. Vil gerne finde et sted hvor dem der er der, kommer for det samme som mig.

Kan du hjælpe mig. Evt, med at henvise til et sted i mit område....

Tak for hjælpen, der denne gang handlede om MOR og ikke datter, selvom der kunne være nok at diskutere og spørge om. Det må komme senere.

Med venlig hilsen

Fra mig ....

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

5. april 2024 | Bedsteforældre | 2 år

Overnatte hos bedsteforældre

Kære Helen Ja - som overskriften lyder, så går mit spørgsmål på, hvor gamle...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. marts 2024 | Opdragelse | 2 år, 1 mdr.

Vredes udbrud - 2 år, 1 mdr.

Hej Helen. Vores datter er nu 25 mdr og er en glad pige med et stort...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

Annonce

Viden om børn:

Rodfrugter

Især i de kolde efterårs- og vintermåneder er rodfrugter rigtig gode. Rodfrugter er sunde, nærende og giver god smag til mange vinterretter og så har de farver og en naturlig sødme, som mange børn sætter stor pris på.

Pastinakker og jordskokker er lyse, gulerødder orange, og rødbeder har en farve, der kan variere fra det violette over i det vinrøde, alt efter hvordan de tilberedes.

Det danske klima er godt at dyrke rodfrugter i og det er som udgangspunkt en god idé...

Læs mere i Babylex

Moderkage

Moderkagen forsynet barnet med næring, imens det ligger inde i livmoderen. Når fødslen er forbi, og navlestrengen er klippet over, så skal moderkagen fødes.

Hos nogle kvinder kommer den helt af sig selv, hos andre skal man presse lidt for at få den ud. Det kan ske, at moderkagen ikke kan komme ud på normal vis og derfor må kvinden bedøves, og den må fjernes af en læge. Bedøvelse er nødvendigt, for hvis kvinden var vågen, ville det gøre meget ondt.

Når moderkagen...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og sygdom, som giver dig ro og overblik, når dit barn har det dårligt.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for dit hurtige svar - jeg ser altid tingene fra en anden vinkel når jeg læser dine svar - en vinkel som man ikke altid selv kan se tingene fra, når det er kørt lidt i hårdknude.

Glæder mig altid til at høre fra dig

Mange hilsner
Lillepigens mor