Brev:
Mødregruppe for os med specielle behov ...
17. december 2008
Alder:
21 mdr.
Mødregruppe for os med specielle behov ...
Kære Helen,
Måske et spørgsmål ud over det du kan hjælpe med, men jeg skal jo starte et sted....
Jeg trænger sådan til at mødes med andre mødre der kæmper med børn der meget ofte er plaget af sygdom. Jeg synes simpelthen det er så svært at få livet til at hænge sammen, og jeg føler mig meget alene med mine problemer. Savner nogen at snakke med, høre hvad de gør, deres erfaringer, samt dele hvad jeg selv oplever. Tror tit at jeg føler mig mere usikker på mig selv, fordi jeg ikke ses med andre mødre. Jeg møder dem jo i vuggestuen, men det er ikke dér man får snakket. Der afleverer og henter vi vores børn, og der er ikke lagt op til at danne relationer i de rammer, hvis du forstår. Det kommer nok mere når ungerne bliver ældre???
Jeg har heller ikke lyst til at flage med mine problemer over for alle. Vil gerne finde et sted hvor dem der er der, kommer for det samme som mig.
Kan du hjælpe mig. Evt, med at henvise til et sted i mit område....
Tak for hjælpen, der denne gang handlede om MOR og ikke datter, selvom der kunne være nok at diskutere og spørge om. Det må komme senere.
Med venlig hilsen
Fra mig ....