Brev:
Søvn og madplan
17. december 2008
Alder:
9 mdr.
Søvn og madplan
Hej Helen
Jeg vil fatte mig i korthed. Oskar kravler, og går langs ting og har det så dejligt. Ingen problemer med ørerne i 1,5 måned.
Det drejer sig om Oskars søvn (godt 9mdr). Han sover 1½-2 timer fra 9-11 og igen fra 14-15.30. Han kommer i seng 19,30 med et par sange uden problemer. Efter 1-2 timer vågner han op og skriger som en gal. Han virker bange. Vi har prøvet at gå derind med 3 min mellemrum - det virker først efter halvanden time, og ingen af os synes det er for god en måde. Igår prøvede jeg så at sidde og holde i hånd, holde hånd på hoved og efter 10 min sov han bare. Han vågner så 3-5 gange om natten og vil ha sutten, og kommer ind til os ved 4 tiden.
Jeg ammer ikke længere, og han får sødmælk i kop. Skal han også have mme?
Jeg kunne bruge en kostplan der egner sig til 9-12 mdrs alderen.
Han kan godt lave pincetgrebet, men putter ikke maden i munden. Hvornår øver man gaffel - ske i egne hånd?
På forhånd tak og god jul.
Oskars mor.