Brev:
Dårlig ånde - 12 mdr.
9. december 2008
Alder:
12 mdr.
Dårlig ånde - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg har i den sidste tid lagt mærke til at min datter på 1 år har dårlig ånde. Det har hun aldrig haft før og det er vel også unormalt hos et lille barn. Hun har været forkølet og har hostet lidt, men slet ikke noget ud over det sædvanlige. Jeg tænker selvfølgelig på, om hun evt. har infektion i halsen, men hun er glad og tilpas og virker ikke syg. Hun har været til 1 års undersøgelse og der var alt ok. Hvad tror du det skyldes?
Hun har været syg nogle gange siden hun startede i dagpleje for et par måneder siden. Sådan er det jo, men nogle gange tænker jeg om det mon bliver ved. Først forkølelse, så en omgang norovirus, så 3 dages feber, så forkølelse osv. Det er hårdt for familien eftersom hun også smitter os andre og vi skal bruge mange sygedage. Hvad er din erfaring, bliver det bare ved og ved i barnets første vinter eller er det bare de første par måneder de skal hærdes?
Med venlig hilsen
Malene