Brev:
Bad, rosiner, tandpasta mv.
7. december 2008
Alder:
10 mdr.
Bad, rosiner, tandpasta mv.
Hej Helen,
Jeg har lige et par praktiske spørgsmål:
1. Hvor ofte bør jeg give min datter på 10 mdr. bad? I hvilket omfang skal jeg bruge sæbe?
2. Jeg har læst, at mindre børn ikke bør få for mange rosiner, og at babyer under et år bør holde sig helt fra dem. Pga. nogle svampegifte. Gælder det også for anden tørret frugt, bær, dadler, figner...? Og hvad med tørrede bønner og kikærter?
3. Jeg har købt en Veleda børnetandpasta uden flour til min datter. Bør vi supplere med en flourtandpasta, eller er den anden god nok?
4. Hvornår må man cykle med sin baby i en barnestol?
Venlig hilsen
Nana