Brev:
1-gang-om-dagen-pige med hård mave
3. december 2008
Alder:
6 mdr.
1-gang-om-dagen-pige med hård mave
Hej Helen.
Lige et tillægsspørgsmål i forbindelse med øget mængde skemad.
Er det en selvfølge at barnet får hård mave/problemer m afføring når de får mere skemad? Eller kan man ved gradvis tilvænning være heldig at undgå det?
Alberte har været en "1-gang-om-dagen-pige" siden hun blev født. Nu kan hun en gang i mellem springe en dag over - men hun siger tit presselyde hele formiddagen, nogengang hvor hun efterfølgende klynker. Især når hun ligger i barnevognen og skal sove går hun i gang. Først langt over middag er der "gevinst". Vil det sige hun har hård mave - eller er det bare sådan det er, når maven skal i gang med lidt hårdere arbejde?
Line