Brev:
Tør hud - 17 mdr.
2. december 2008
Alder:
17 mdr.
Tør hud - 17 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar ang tørhed bagved ørene.
Jeg har opserveret at Carolina også har tør hud på ben og overarme. (man skal tæt på for at se det).
Jeg kommer olie i hendes badevand og når hun har været i svømmehallen bliver hun smurgt ind i Derma babycreme.
Jeg ved godt at man helst ikke skal smøre de små for meget ind i creme, da de har en medfødt blødhed.
Kan tørhed være arveligt? For jeg har og har altid haft tør hud, især på hænder, fødder arme og ben og ansigt. Og skal smøres ind dagligt.
Vil det være en god idé at smøre Carolina ind når hun har været i bad selvom der kommer olie i vandet? Eller skal det være efter behov når jeg synes hun er for tør?
Det lyder måske som et mærkeligt spørgsmål, men jeg vil jo helst undgå at smøre hende for meget, men ved jo af erfaing at tør hud klør.
Med venlig hilsen
Charlotte