Brev:
Barselshvile
2. december 2008
Alder:
0 mdr.
Barselshvile
Hej Helen
Min kollega og jeg arbejder i Ønske Børn, og vi møder hver dag folk som er gravide eller som har født. Der var en kunde som fortalte os at man har vedtaget en lov, der siger at fra første januar 09, er det slut for andengangsfødene at ha´ barselshvile. Man skal tage hjem efter 4 timer uanset tidspunkt på døgnet.
Vi har begge fået et barn, og tænker på nummer to. Men vi kiggede lige lidt på hinanden da vi hørte det. Er det rigtigt eller har den kunde fået noget forkert af vide.
Med venlig hilsen
Anette
En god brevkasse, hvor man kan søge alle de oplysninger man har brug for:)