Brev:
Skemad og favoritside med hovedet
19. november 2008
Alder:
5 mdr.
Skemad og favoritside med hovedet
Hej Helen.
Lige 2 korte spørgsmål...
Jeg har en 5 måneders gammel dreng, der siden 4 måneders alderen har fået skemad middag og aften og ammes for resten. Hvornår synes du, at det er relevant at indføre det 3 skemåltid?
Han har haft en favoritside at ligge med hovedet til, hvorefter han blev skæv i siden af hovedet. Vi har herefter lagt ham på siden efter anbefaling, og det har rettet sig. Mit spørgsmål er, hvornår hovedet bliver så hårdt, at det er ligemeget hvordan det ligger?
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Lone