Brev:
Mylicon eller Aeropax
17. november 2008
Alder:
4 mdr.
Mylicon eller Aeropax
Hej Helen
Min læge har rådet mig til at prøve mylicon dråber til Matthes mod luft i maven. Men jeg har også hørt om aeropax som skulle være lidt anderledes og evt bedre.
Ved du noget om de to præperater og hvad forskellen er?
Hvilket ville du anbefale?
Kærlig hilsen
Lea