Brev:
Tandlæge og lattergas
14. november 2008
Alder:
2 år, 2 mdr.
Tandlæge og lattergas
Kære Helen
Vores dreng skal have trukket en tand ud i overmunden, da den desværre ikke har det så godt pga. betændelse.
Da vi var til tandlægen forleden, hvor tandlægen konstaterede, at den skulle trækkes ud, gik der lang tid, før hun fik lov til at undersøge vores dreng. Hun sagde bagefter, at hun mente, hun ville bruge lidt lattergas, når tanden skal trækkes ud for at få ham til at sidde stille.
Jeg kan mærke, at jeg ikke rigtig kan lide tanken om det, når han er så lille (2 år). Så jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om det? Er der nogle risici ved at bruge lattergas?
På forhånd mange tak for hjælpen og god weekend.
Mange hilsner
A