Brev:
Laktulose - hvor lang tid?
14. november 2008
Alder:
6 mdr.
Laktulose - hvor lang tid?
Hej Helen,
Har lige et hurtigt spørgsmål til dig. Hvor lang tid kan jeg blive ved med at give Alexander laktulosen?
Jeg har givet ham det i hvert fald tre uger og lidt til nu. Der står på flasken at det kan være vanedannende, jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det eller om vi snakker i meget større mængder....
Hilsen Camilla
P.s. jeg læste d.d. et brev, du havde skrevet til en mor ang. at hendes søn var blevet rød og ru i "dellerne"under hagen. Det samme var Alexander på et tidspunkt, men jeg fik et råd af en om at lave kogtvandsklude - ligesom til røde numser - og ligge ind under hagen, når han sov til middag og de virker helt utroligt godt. Jeg var meget imponeret da det efter kun tre "behandlinger" var forbedret meget og nu er det helt væk. Jeg ved ikke om du kender til det, men synes da lige at jeg ville dele det gode råd:-)