Brev:
Mave og mad
13. november 2008
Alder:
3 mdr.
Mave og mad
Hej Helen.
Jeg har en dejlig stor dreng på tre en halv måned snart og allerede 7 kilo. Han bøvler meget med sin mave og får laktulose. Han blev ammet i tre uger og får nu Nan. Kan det være jeg skal skifte til et andet mærke? Har også hørt at det er godt at erstatte et måltid i døgnet med noget syrnet. f.eks syrnet allomin. Er det rigtigt? Og må han få en flaske syrnet allomin, når han ellers får nan?
Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogen måder jeg ved om han har væskemangel. En veninde sagde noget med den bløde plet, men forstod det ikke helt rigtigt.
Lægerne siger han har kolik, har prøvet kiropraktor og zoneterapi. Han græder dog mindre nu end tidligere, men han er også snart tre ½ måned. Hvornår holder det op ? ;-)
Manger hilsner fra
Jane