Brev:
Arp - 4 mdr.
12. november 2008
Alder:
4 mdr.
Arp - 4 mdr.
Kære Helen.
Tusinde tak for dine svar :-) er utrolig glad for din hjælp og råd.
Matthes på 4 mdr har arp, hvordan kommer vi af med det?
Vi smør med olie (mandel), massere, bruger tættekam og tandbørste men der er intet der sådan rigtig virker...
Har du noget andet vi kan gøre?
Kærligst Lea