Brev:
Kolde hænder?
7. november 2008
Alder:
4 mdr.
Kolde hænder?
Hej Helen.
Valdemar har næsten altid kolde hænder og det er faktisk lige meget om han er indenfor eller udenfor med vanter på.
Hvorfor har han det og kan man "gøre noget ved det"??
Venlig hilsen
Maibrit