Brev:
Skrig og skrål ved påklædning
6. november 2008
Alder:
4 mdr.
Skrig og skrål ved påklædning
Kære Helen
Så har jeg igen brug for et godt råd :-)
Min dejlige Matthes på 4 mdr om 4 dage. HADER at få tøj på:-(
Særligt skriger han når han skal have body og bluser på. og huen er han helt vild over, han bliver rødglødene af gråd og raseri (hvis babyer på 4 mdr kan blive rasende?)
Hvad pokker kan jeg gøre, for at han tager den lidt mere med ro? Det er ikke stramme bluser eller huer han får på... søger netop for, at det ikke skal gøre ondt, så jeg ved det ikke er det...
Jeg er rigtig ked af, at det er sådan, for udover det med tøjet, så eeelsker han at være på puslebordet. så det er så trist at det altid ender med gråd :-(
Med venlig hilsen
Lea