Brev:
Dårlig ånde - 8 mdr.
5. november 2008
Alder:
8 mdr.
Dårlig ånde - 8 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 8 måneder har indimellem dårlig ånde. Det er især når hun har sovet. Hun har fået 2 tænder, men jeg mener ikke det kom i forbindelse med dem. Hvis jeg skal beskrive lugten, så lugter det lidt af makrel (det spiser hun ikke). Hun har haft det i en måneds tid.
Skal vi opsøge lægen, eller er det helt normalt?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Pigelils mor