Brev:
Baby og pejs
5. november 2008
Alder:
0 mdr.
Baby og pejs
Hej
Min mand og jeg venter os en lille pige i starten af december.
Vi er blevet i tvivl om det vil skade vores lille nyfødte hvis vi benytter vores nye pejseindsats - der overholder alle gældende lovgrav. Skal vi være bekymret for den lilles lunger hvis vi bruger den. Den er placeret i et stort rum på godt 45 m2 og den bruges hovedsageligt kun om aftenen.
Med venlig hilsen
Katrine