Brev:
Fast puttetid og ikke nedfaldet testikel
1. november 2008
Alder:
4 mdr.
Fast puttetid og ikke nedfaldet testikel
Hej Helen.
Da Valdemar var til 5 ugers undersøgelse sagde lægen at hans ene testikel ikke var faldet ned (han havde derimod en vandcyste hvor den skulle have været), hun fortæller så at man ikke gør noget ved det før skolealderen, men nu har jeg lige hørt om andre små drenge som er blevet opereret for det, da de var 1-1½ år, så bliver jeg da helt i tvivl om, hvad der skal ske med ham hvis den ikke er faldet ned??
Jeg ved godt at det ikke er tid til det endnu, men hvornår begynder man at give babyer fast sengetid?? altså hvor man f.eks. putter dem kl 19 hver aften.
Valdemar gennemgår nu atter et udviklingsspring (19. uge), så ville lige høre om det godt kan passe at han vil lægges til brystet noget oftere end før (også om natten)???
Venlig hilsen
Maibrit