Brev:
Svamp under hagen
31. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Svamp under hagen
Kære Helen
Min lille dreng Matthes, har fået svamp under hagen selvom jeg gør alt for at holde ham tør :-(
Han bliver behandlet med brentan 0,25% morgen og aften. Hvor lang tid mener du jeg skal gøre det? Hvor hurtigt kan jeg forvente en virkning? Og hvordan kan jeg i fremtiden holde hans folder fugtfri?
Med venlig hilsen
Lea