Brev:
Reagere på bevægelser eller gråd, økologiske vaskeklude og isolering af barnevogn
27. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Hej Helen.
Ja så har jeg lige samlet en bunke spørgsmål igen.
1. Om natten ammer jeg Valdemar 2-3 gange mellem kl 22 og 09. Han sover i sin egen seng og jeg plejer at amme han når han begynder at ligge uroligt og kører med benene og armene, men kom til at tænke på om jeg skal vente med at tage ham ned og amme til han begynder at græde? men har han så ikke også svære ved at falde i søvn igen? (vi er kun vågen i ca 15-20 pr amning)
2. Når Valdemar har haft afføring vasker jeg hans numse med økologiske vaskeklude i stedet for engangs skumklude. Men fjerner jeg alle bakterierne når de bliver vasket på 60 grader eller skal jeg op på 95 grader??
3. Hvad er bedst at isolere barnevognen med, skum-yoga måtte eller aviser?? og hvornår skal man gøre det??
Glæder mig til at høre fra dig.
Venlig hilsen Maibrit