Brev:
Første tand på vej
26. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Første tand på vej
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål omkring tænder....
Min søn Matthes er ved at få sin første tand. Han er kun 3 mdr og ca 2 uger.
Hvordan skal vi forholde os til den? Skal vi søge tandlæge fordi det er meget tidligt, eller skal vi bare børste den? Eller skal vi bare lade den være?
Med venlig hilsen
Lea