Brev:
Uld undetøj og vand versus mælk i grød
15. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Uld undetøj og vand versus mælk i grød
Hej Helen.
Jeg har lige lidt spørgsmål.
1. Jeg overvejer stærkt at begynde at bruge uld undertøj til Valdemar, men hvorfor er det at man ikke må skifte mellem uld og bomuld i perioden nov-marts??? og hvad er det lige præcis at fordelen ved uld er??
2. Jeg regner med at begynde at give Valdemar vælling/grød når han bliver 5½ måned, det vil sige om 1½ måned ca. men hvad er egentligt bedst at bruge i grøden, Modermælk, mme eller vand (+1 tsk fedtstof)????
Venlig hilsen Maibrit