Brev:
Lang tid om at få tænder
14. oktober 2008
Alder:
15 mdr.
Lang tid om at få tænder
Hej Helen.
Jeg har lige spørgsmål ang tænder.
Carolina har været meget længe om at få tænder. Hun var 10 mdr i maj, før hun fik de 2 første i undermund. Så fik hun 2 kindtænder i overmund i august. Og 2 kindtænder i undermund i starten af oktober og forleden dag fik hun så sin højre fortand i overmunden, og den ved siden af (anden side end fortanden) er lige ved at poppe frem. Men hendes venstre fortand kan man slet ikke se antydningen af, og heller ikke de andre tænder i undermunden.
Er det normalt eller skal jeg kontakte børnetandlægen?
Med venlig hilsen
Charlotte