Brev:
Slået hovedet og spørgsmål om mad
14. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Slået hovedet og spørgsmål om mad
Hej Helen.
Vil høre hvad man skal gøre når børn slår hovedet, altså ikke alvorligt, men ind i døren, gulvet osv.
Mener at have hørt at der ikke skal koldt på?
Kan man fryse de der glas med mad?
Jeg supplerer nogle gange min søns mad med dem, men bruger ikke et helt glas, og synes det er dyrt at smide over et halvt glas ud.
Sidst men ikke mindst vil jeg spørge om det er ok at han får Knorr sovs næsten hver dag, for det spiser vi selv?
Med venlig hilsen
Maria