Brev:
Skærer tænder - 9 mdr.
10. oktober 2008
Alder:
9 mdr.
Skærer tænder - 9 mdr.
Hej Helen!
Min lille datter på 9 mrd (korrigeret) har fået 4 fine nye tænder - 2 i undermunden og 2 i overmunden :o)
Problemet er bare at hun skærer tænder, f.eks når hun sidder og leger. Hun gør det meget..... Er der noget vi ka gøre for at få hende på andre tanker?
Har prøvet at distrahere hende fra det, men lige lidt hjælper det.
Skader det hendes fine nye bisser??
Hilsen Heidi.