Brev:
Vi skal flytte
8. oktober 2008
Alder:
20 mdr.
Vi skal flytte
Hej
Vi står og skal flytte og som du har læst før har vi lige fået 6 uger siden en lille pige. Vi har ligeledes William på 20 mdr.
Hvad kan vi forvente af reaktioner fra ham i den forbindelse og er der noget vi kan gøre nu. Vi flytter til den 1.
Sophia