Eksplosiv tynd mave

8. oktober 2008

Kategori:
Alder:
1 mdr.

Eksplosiv tynd mave

Hej Helen,

Jeg har allerede et nyt spørgsmål til dig :-)

Vores datter har den sidste uges tid haft urolig mave om aftenen. Typisk ml. kl 18-22 som varer 2-4 timer hvor hun er meget klynkende og helst vil være på mors arm/bryst. Har de sidste pr. aftener givet hende lidt sukkervand m kamillete, og det har hjulpet fint på uroen!

Dog er der så sket det, at hun nu har meget tynd afføring om aftenen/midnat. Og nærmest sprøjter aff. ud i en ...

Annonce

... lille stråle, når hun slår prutter på puslebordet. Det ser kun ud til at genere hende idet hun skal have det ud, hvor hun græder samtidig. Aff. er karryfarvet/gul. Efter hun er puslet og bleen er skiftet er hun igen glad... men det slider jo på hendes lille numse med alle de bleskift.

Er der noget vi kan gøre for at aff. ikke bliver så tynd?? Kan det evt. være kamilleteen der gør det? ell. måske hendes D - vitamindråber?

Venlige hilsner Cille

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

16. marts 2024 | Amning | 1 mdr.

Væskebehov under amning

Kære Helen Vores lille dreng er nu 5 uger gammel, og jeg synes det går...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

7. januar 2024 | Kost og ernæring | 2 mdr.

Flaskegivning liggende

Hej Helen Rigtig godt nytår til dig og din familie! Nu er det blevet min tur...

4. januar 2024 | Diverse | 2 mdr.

Baby tager meget på

Kære Helen Jeg er mor til en pige på 10 uger. Hun er født til termin, og hun...

Annonce

Viden om børn:

Hormonbehandling

Hormonbehandling bliver brugt som fertilitetsbehandling, ofte i forbindelse med insemination.

Man giver kvinden hormontabletter som stimulerer kvindens ægløsning, så der modnes flere æg end normalt.

Derudover kontrollerer man kvindens ægløsningstidspunkt, ved hjælp af hormon-indsprøjtning, så man kan afpasse tidspunktet fuldstændig med samleje eller insemination.

Læs mere i Babylex

Ymer og ylette

Sundhedsstyrelsen fraråder, at børn under 12 måneder får ymer og ylette, da proteinindholdet er for højt.

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

..og endnu engang tak for en vidunderlig brevkasse!