Brev:
Eksplosiv tynd mave
8. oktober 2008
Alder:
1 mdr.
Eksplosiv tynd mave
Hej Helen,
Jeg har allerede et nyt spørgsmål til dig :-)
Vores datter har den sidste uges tid haft urolig mave om aftenen. Typisk ml. kl 18-22 som varer 2-4 timer hvor hun er meget klynkende og helst vil være på mors arm/bryst. Har de sidste pr. aftener givet hende lidt sukkervand m kamillete, og det har hjulpet fint på uroen!
Dog er der så sket det, at hun nu har meget tynd afføring om aftenen/midnat. Og nærmest sprøjter aff. ud i en lille stråle, når hun slår prutter på puslebordet. Det ser kun ud til at genere hende idet hun skal have det ud, hvor hun græder samtidig. Aff. er karryfarvet/gul. Efter hun er puslet og bleen er skiftet er hun igen glad... men det slider jo på hendes lille numse med alle de bleskift.
Er der noget vi kan gøre for at aff. ikke bliver så tynd?? Kan det evt. være kamilleteen der gør det? ell. måske hendes D - vitamindråber?
Venlige hilsner Cille