Brev:
Øjenkontakt - 3 mdr.
7. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Øjenkontakt - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg sad og tænkte på det med øjenkontakten. Hvorfor er det egentligt så vigtigt??? Hvad kan grunden være hvis ens barn ikke vil se en i øjnene, selv om man bruger lang tid på at forsøge???
Hvor meget skal man blive ved, hvis barnet bliver ved at undvige??? Hvad kan man gøre, hvis det ikke lykkedes.
Håber du forstår budskabet- skrevet med en hånd og et træt barn på armen:-)
Med venlig hilsen
Henriette