Brev:
Rød rand under hagen
4. oktober 2008
Alder:
9 mdr.
Rød rand under hagen
Hej igen.
Håber at du kan hjælpe mig endnu engang.
Jeg har haft problemer med at hun bliver rød under hagen. Jeg bruger klorhexidin pulver, vasker det og tilsyneladende ikke ser ud til at virke.
Hun savler en del som gør at hun er meget våd. Jeg skifter hagesmækken flere gange. Udover det har hun også en fold som gør at den holder på fugten.
Hvad kan jeg gøre så jeg kan få rødmen væk.
Tak.
Hilsen
Ulla