Brev:
Meget eller lidt gylp?
4. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Meget eller lidt gylp?
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål om hvad der er meget eller lidt gylp?
Vores søn på næsten 4 mdr. gylper (efter vores mening) rigtig meget... Vi synes faktisk at han gylper hele tiden - Det vil sige, at det ikke kun lige er efter han har spist og skal bøvse. Det kan sagtens være flere timer efter at han har spist.
Vi synes også at vi kan begynde at lugte en smule forskel på hans gylp? Kan det passe, at noget af gylpen nærmest lugte ligesom vi andres opkast?
Kort og godt - Hvor meget gylp er normalt?