Brev:
Skilsmisse - 12 mdr.
2. oktober 2008
Alder:
12 mdr.
Skilsmisse - 12 mdr.
Hej Helen.
Så skriver jeg igen. Jeg har nu besluttet at flytte fra min mand. Børnene skal flytte med mig. Min søn på 3 1/2 år og min datter på 1 år.
Mit spørgsmål er så: Hvordan gør jeg det bedst i for hold til børnene.
Hvordan fortæller jeg, at her skal vi bo, uden far. I skal hjem og være hos far i weekenderne osv.
Begge mine børn er meget knyttet til mig, så jeg bekymre mig i forhold til de weekender de skal være hos deres far. Hvad gør vi hvis, eller når; de dage kommer, hvor min søn ikke vil med far hjem??
Hvad gør jeg i for hold til min datter, som jo aldrig har undværet mig mere en de timer hun er i dagpleje. Jeg føler hun er for lille til, at have to hjem. Altså at hun er for lille til overnatningerne hos sin far. Måske jeg er for meget høne mor, men det er jo altid mig der har taget hende når hun har været ked af det. Det er altid mig der putter, altid mig der kommer ind om natten hvis børnene er kede af det.
Hvordan skal jeg tackle alle mine tanker og bekymringer??
Og hvordan giver jeg børnene alt det de har brug for og får brug for i den næste svære tid??
Hvad skal jeg være ekstra opmærksom på??
Mange hilsner
en bekymret høne-mor.. :0)