Brev:
Opbevaring mos, mælkebehov, motorik, ud af huset osv.
24. september 2008
Alder:
6 mdr.
Opbevaring mos, mælkebehov, motorik, ud af huset osv.
Hej Helen,
Jeg har nogle helt konkrete spørgsmål til dig.
Min søn er nu 6 ½ måned og jeg er i tvivl om følgende:
1) Må man gemme kartoffelmos lavet om formiddagen til aftensmad (opbevaring i køleskab)?
2) Hvor mange ML modermælkserstatning skal han have om dagen i hans alder?
3) Han vender sig ikke om til maven samt ryggen endnu – kommer det? Eller skal jeg lave øvelser med ham? (jeg øver med ham hver dag)
4) Hvad vil du foreslå jeg tager med til frokost når jeg f.eks. skal ud? Og ikke er hjemme til at lave frokost? Hvad ”må” man have med til ham i denne alder?
5) Han sover utrolig uroligt om natten og vågner ca. Hver time og græder meget – hvad kan vi gøre? (han ligger på eget værelse og falder fint i søvn – får flaske kl. 20.00 og inden jeg går i seng)
På forhånd tak for dine altid meget gode råd.
Med venlig hilsen
Tina