Dagpleje - 12 mdr.

24. september 2008

Kategori:
Alder:
12 mdr.

Dagpleje - 12 mdr.

Hej Helen.

Jeg har en datter på et år som har været i dagpleje i omkring 6 uger, i starten blev hun selvfølgelig ked af det, sov ikke så længe og spiste ikke særlig meget der.. det er blevet bedre, nu sover hun 2 lange lure i barnevognen og er begyndt at spise mere.. ikke helt nok.. men hun er godt i stand (endnu).

Der var heller ikke noget da jeg afleverede hende, hun gik selv ind af døren, virkede glad og tilpas, det synes jeg ikke hun gør mere, det ...

Annonce

... har varet lidt over en uge..

Hun blir rigtig ked af det og vil slet ikke gå ind af døren.. det holder op når jeg er gået. Jeg synes også hun er blevet vrøvlet, sur, ked af det når jeg henter hende.. er det helt normalt, er der noget jeg skal være opmærksom på?? Ville da være ked af at hun ikke trives og at jeg så bare lader stå til..

Har et godt indtryk af dagplejeren ellers. Hvis det er en fase hvordan støtter jeg hende så bedst?

På forhånd tak:)

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

Annonce

Viden om børn:

Barnevogn

Når I skal købe en barnevogn er det vigtigt at I gør jer klart, hvad vognen hovedsageligt skal bruges til.

Skal den mest stå på altanen, eller skal den bruges til at gå lange ture med. Skal den kunne bæres op og ned ad trapper? Og skal den kunne være i bilens bagagerum?

Det er også vigtigt at tænke på årstiden. Både sommer, men især om vinteren, er det vigtigt at både kassen og kalechen er vandtæt. Om vinteren er det vigtigt, at både sider og bund er godt...

Læs mere i Babylex

Opbevaring af modermælk

Hvis du malker ud og vil gemme din mælk til senere, så bør du straks efter udmalkning hælde mælken på en engangsflaske, der lukkes og mærkes med navn, dato og evt. klokkeslæt. Umiddelbart herefter placeres mælken i køleskab eller fryser.

Holdbarhed for ny udmalket mælk:

3 døgn i køleskab ved maks. +5 C
3 måneder ved min. -18 C
Mælk, der ikke er optøet ved hjælp af varme, d.v.s. optøet i køleskab, kan holde sig 1 døgn i køleskab
Mælk, der er...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen,

Tusinde tak for en informationsrig hjemmeside og nogle virkelig fantastiske bøger om børn! Jeg har erhvervet mig hele din bog-serie og efter at have læst dem, bruger jeg dem stadig ofte som opslagsværk. Tak for dem!

Venlig hilsen
Cecilie