Brev:
Dagpleje - 12 mdr.
24. september 2008
Alder:
12 mdr.
Dagpleje - 12 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en datter på et år som har været i dagpleje i omkring 6 uger, i starten blev hun selvfølgelig ked af det, sov ikke så længe og spiste ikke særlig meget der.. det er blevet bedre, nu sover hun 2 lange lure i barnevognen og er begyndt at spise mere.. ikke helt nok.. men hun er godt i stand (endnu).
Der var heller ikke noget da jeg afleverede hende, hun gik selv ind af døren, virkede glad og tilpas, det synes jeg ikke hun gør mere, det har varet lidt over en uge..
Hun blir rigtig ked af det og vil slet ikke gå ind af døren.. det holder op når jeg er gået. Jeg synes også hun er blevet vrøvlet, sur, ked af det når jeg henter hende.. er det helt normalt, er der noget jeg skal være opmærksom på?? Ville da være ked af at hun ikke trives og at jeg så bare lader stå til..
Har et godt indtryk af dagplejeren ellers. Hvis det er en fase hvordan støtter jeg hende så bedst?
På forhånd tak:)