Brev:
Hvorfor gylper børn og brug af skildpaddeslynge
22. september 2008
Alder:
3 mdr.
Hvorfor gylper børn og brug af skildpaddeslynge
Hej Helen.
Har lige et lille spørgsmål.
Hvorfor gylper børn??
Jeg har hørt noget med at hvis de får for meget mælk så gylper de det op eller hvis man leger for vildt med dem lige efter de har spist, ja så kommer det også op.
Valdemar (13 uger) er gennem de sidste par uger begyndt at gylpe en del og vi er opmærksomme på ikke at lege for vildt med ham op til en halv time efter et måltid. Det er heller ikke altid lige efter et måltid han gør det, nogle gange kan der gå en time til to og så kommer det bare "uden grund".
Jeg ammer 100% så regner med at han spiser det han har brug for.
Er der noget vi kan gøre for at undgå det? (for de giver sgu meget vasketøj:) bare lige for at være sikker, så er gylp sådan noget tykt noget ikke? Altså Valdemars var i starten bare tynd mælkeagtigt, men nu er det blevet tykt og klumpe agtigt.
Og lige et andet spørgsmål:
Har købt en slynge (skildpadden) til Valdemar og er opmærksom på kun at bruge den op til en halv time af gangen (maks!!), men hvornår kan jeg begynde at bruge den i længere tid, f.eks. en time??
På forhånd tak.
Hilsen Maibrit