Brev:
Forkert på den med mængden af mad?
21. september 2008
Alder:
7 mdr.
Forkert på den med mængden af mad?
Hej!
I forlængelse af vores indlæg med samme emne-titel, ville vi også gerne høre om vi måske er forkert på den med mængden af mad? De laver nemlig bæ-bleer minimum tre gange om dagen - uden undtagelse. Afføringen er ikke tynd, eller noget. Der er bare gang i fordøjelsen.
Vi læste et af de andre indlæg om sovemønster, og bemærkede at der blev anbefalet at flasken/amningen i forbindelse med putning blev fjernet. Godt nok var barnet 9 måneder, så vores spørgsmål går på, hvilket tidspunkt er det man ikke længere giver flaske i forbindelse med putning?